Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Disable your ad blocker to continue using our website.
My buggy het net skullik geen remme gehad nie, na ondersoek gevind die remvlooistof resawor is leeg. Ek sien nerins waar remvloeistof lek nie. So ek top toe maar op en begin met bloei van remme.
Regs voor eerste toe lings voor en skielik 'n klap geluid met die pom van rempedaal en dit gee mee.
Die boute wat die masterselinder vasbout het deur die paneel geskeur en om dat dit 'n dubbelwant is sit die bout koppe toe binne en ek kan dit nie by kom nie.
Ek moes toe met 'n ystersaag lem in die hand die boute af tesaag
Twee ure later en drieeinas op die hand waar die fiberglaas my hand geskaaf het lê die selinder toe op die werks bank en kon ek die stoppels uit haal.
Nou moet ek die bloutkoppe uit kry en nuwe bracket maak wat die selinder gaan vas hou.
Dis n kak ene... hoekom het jy nie die MC terug gedruk in sy moer in nie, en die boute van binne af uitgedraai nie? Anyway, jy weet daar is spacers tussen die bout en die MC, selle lengte as die dikte van die firewall. En wasters wat voorkom dat die ding so maak, foei.
Ron&Gill wrote:Dis n kak ene... hoekom het jy nie die MC terug gedruk in sy moer in nie, en die boute van binne af uitgedraai nie? Anyway, jy weet daar is spacers tussen die bout en die MC, selle lengte as die dikte van die firewall. En wasters wat voorkom dat die ding so maak, foei.
Wel ek het hom so gekry..........
So ek sal nou sorg dat hy op die regte manier terug gesit word. Sal net eers die plaat weer netjies maak.
'n 2 hole flang bracket to bee, wat in die binnekant gaan kom waardeur die boute sal gaan wat die silender gaan vashou
Ek het 'n stuk 2mm plaat offcut gebruik.
Die rubberboot het ek geolie en toe op die plaat gesit en met geel verf gespry wat toe vir my die grote gelos het wat ek moet uitsny, het die rubberboot toe net met 'n lap skoon gevee.
Ron&Gill wrote:Ja nee, jy wil nie dat hy so maak as jy op spoed is nie, dit kan ongemaklik raak...
Ja ongemaklik in die brook...
"My other ride is your SeatCover! & She loves it!" Sometimes you'r the statue, sometimes your the pigeon. "Only the dead go free..." Roger Waters. "You do not understand the power of the DarkSide" Darth Vader.
And the pleasure of having done it your self, is even greater then the money you saved, I am sure....
1952 Split Beetle 1835cc
1968 Fastback 2Lt.type4
1972 Low Light Bay Panel Van 2Lt type 4
1975 Fleetline Panel Van 1914cc
2020 MeFusco Beetle Truck 2Lt type 4
1972 FT Hahn SP 1776 cc
wat ek nie gesê het nie is "ek moes hom weer uithaal, want die slimme ek het die binne goed uitgehaal om te kyk of dit als nog goed is en toe verkeerd terug gesit" toe kry ek die vloeistof deur die stelsel nie. Halfuur vir uit haal, oop maak regmaak en terug sit, toe wek hy.
Hloni wrote: Eish, I so wish this was in English as I have a brake master cylinder question!!!
Speak my Son, we WILL listen.............
1952 Split Beetle 1835cc
1968 Fastback 2Lt.type4
1972 Low Light Bay Panel Van 2Lt type 4
1975 Fleetline Panel Van 1914cc
2020 MeFusco Beetle Truck 2Lt type 4
1972 FT Hahn SP 1776 cc