Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Disable your ad blocker to continue using our website.
It did not go throug roadwurthy OIL LEAKS. I had to take out the petrol padle arm fixed it. for that I had to take off the bonnet and while that is off I'm reinforcing the fiberglass windsheeld fram.
Jy kan maar afrikaans besig
Onthou net ons is almal taal puriste. moet dus nie swak taalgebruik toepas nie
Welkom Armand
Jy moet net onthou dat hier 'n klomp engelse ook is wat weer nie afrikaans kan praat nie.......
Who cares how it's done in California?
(018) 473-0186
IMPI wrote:Onthou net ons is almal taal puriste. moet dus nie swak taalgebruik toepas nie
BWAHAHAHAHA!!!!!
Hy skeer gek, Piesang! Die ouens hier is fantasties, en taalgebruik is (veral met engelssprekendes soos ek self) nogal "buigbaar" (hulle lag nie openlik vir my Afrikaans nie!).
IMPI wrote:Onthou net ons is almal taal puriste. moet dus nie swak taalgebruik toepas nie
BWAHAHAHAHA!!!!!
Hy skeer gek, Piesang! Die ouens hier is fantasties, en taalgebruik is (veral met engelssprekendes soos ek self) nogal "buigbaar" (hulle lag nie openlik vir my Afrikaans nie!).
Lag is goed vir die siel, dir laat 'n man jou sorge vergeet sonder dat jy vergeet wat jy als gesteraand gedoen het
buggyfan wrote:Piesang,waar bevind jy jouself in die wye land van ons????
Ek is in die Appel kontrei, of Groenland soos baie dit noem - Grabouw. As jy nie die Kaap ken nie of net so bietjie. Dis op die roete van Kaapstad na George so 100km weg van Kaapstad. Ons is bo op die bereg as jy die pas vat weg van die kaap se see. Die Groenland kom van dat in die winter reën dit dan is alles groen en in die somer word die boorde besproei, as dit nie dan ook reën nie, dan is alles nogsteeds groen.
Nice clean looking buggy...seems you have the same Salamander kit as me! Only problem I have with this kit is the windscreen as it's too low but still a very nice looking kit!
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
SouL wrote:Nice clean looking buggy...seems you have the same Salamander kit as me! Only problem I have with this kit is the windscreen as it's too low but still a very nice looking kit!
Yip very low + little leg room. Im gona respray it to green.
Piesang, kan jy asb 'n foto opsit van die petrol cap op die bonnet?
"What I would suggest is that you draw up a project plan and then prioritise the things you NEED to do linked to the budget you have." by Vader
Truer words have never been spoken...